Objednávka
Objednávky zboží učiněné prostřednictvím našeho virtuálního obchodu jsou zásadně závazné. Po odeslání je objednávka zákazníkovi potvrzena pomocí zprávy zaslané na jeho elektronickou adresu.
Vrácení zboží
Pokud nebudete spokojeni s doručeným zbožím, můžete jej do 14 dnů od obdržení vrátit bez udání důvodu, a to v neporušeném obalu, zpět na naší adresu (je třeba přiložit též daňový doklad zaslaný společně se zbožím, popř. jeho kopii). Po obdržení vráceného zboží Vám bude obratem na účet zaslána zpět částka odpovídající jeho kupní ceně.
V případě poškození zboží okamžitě kontaktujte doručovací službu (Česká pošta, DPD). Reklamace balíku s poškozeným zbožím musí proběhnout nejpozději do 24 hodin po doručení zásilky!!! Česká pošta má 14 dní na vyřízení reklamace. Zároveň nás informujte o poškození doručeného zboží, abychom vám mohli, po dohodě s Vámi, opětovně zaslat nové zboží.
Vyřízení objednávky
Zboží je možno obdržet pomocí poštovní dobírky. Většinu námi nabízeného zboží máme stále skladem, a je tedy možno jej expedovat v krátkém časovém intervalu max. do 3 pracovních dnů. Přičemž se snažíme vyřizovat veškeré přijaté objednávky do druhého dne. Zboží, které není okamžitě skladem, expedujeme do 7 (nejpozději však 10) pracovních dnů.
Zrušení objednávky
V případě, že zboží není skladem, a my nejsme schopni jej odeslat do 7 pracovních dnů, je naší povinností zákazníka na tuto skutečnost upozornit a sjednat s ním náhradní termín dodání. Pokud však nebudeme, jako dodavatel, schopni odeslat zboží do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky, má objednávající právo svou objednávku jednostranně zrušit. Objednávka může být zrušena i dodavatelem, a to v případě, že zboží není dlouhodobě k dispozici, nebo jej není schopen dodat za cenu platnou v době objednávky.